10 Mayıs 2007 Perşembe

Demokrasi Gaspı

YOK ANAM YOK OLACAK GİBİ DEĞİL…
Anlaşılmıştır ki bu gidişle CHP ve ordunun yüzünün güldüğünü göremeyeceğiz...
Çünkü halk ''siyasette'' onları istemiyor, onlarda demokrasiyi… Ancak ve ancak bir şekilde mutlu olduklarına şahit oluruz kanımca, o da ancak CHP iktidar, MGK ise bakanlar kurulu olunca… E zaten artık ‘halam’ da da bıyık çıkarsa, gayrı adı ‘dayım’ dır… bu da böyle biline… Ordu – Chp – yargı – ADD – ÇYDD - kanaltürk vs elele verdilerAKP ve RTE nin oylarını değil artırmak katlamak için ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar ve benimse hala bir tek oyum var…

Tüm bunlara rağmen, yine benim adım irticacı,
okulunda okuyamayan yine bizim hanım,
şeriat diye küfrettikleri yine benim dinim…

Oysa, Benim oyumun bir tane olmasına, eşimin daha geçen yıl başını kendi rızası ile kapatmasına ve dahası onların kafasındaki Şeriat ın karşılığının ‘islam’ değil ‘iran daki şii yönetim’ olmasına rağmen…
Zira Sünni Türk örneği Osmanlı dır…
Bazı akıllardan geçeni duyar gibiyim,‘Cumhuriyet kurulalı 84 yıl oldu ve tüm kurumlarıyla işliyor, benim dediğim tamamen gericilerin savunduğu o eski Osmanlı günleri özlemcilerinin savunduğu şey tam olarak’, değil mi? Şimdi bu şekilde düşünen salaklara soruyorum…Peki madem tüm kurumlarımız ve Cumhuriyetimiz 84 yaşındadır, neden ordumuz kendini kendi internet sitesinde 2500 küsür yaşında, Emniyet müdürlüğümüz de kendinin 162 yaşında olduğunu iddia eder?
Hani cumhuriyet ve kurumları 84 yaşında idi?...
İtfayecilerde 100 küsürlü yaşlarındalar haa, ona göre…
Ve daha niceleri…

Kemalistlerin bugüne kadarki kurum gasplarına bu halk ses çıkarmadı, böyle gitseydi çıkarmayacaktı da zaten ama ne zaman cumhuriyeti ve demokrasiyi gasp edebileceklerini açıktan söyleme ve eyleme dökebilme cesaretini gösterdiler işte o zaman bu iş bitti...

Hiç yorum yok: